ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ

26/10/2010

Η συνάντηση – συζήτηση με τους υποψήφιους Δήμαρχους Σικυωνίων, τοποθετήσεις.

Filed under: Χωρίς κατηγορία — Γιώργος Κουκουμέλης @ 1:13 μμ

Η συνάντηση – συζήτηση που κάναμε την 25η Οκτωβρίου 2010, στην αίθουσα του Δημαρχείου, είχε τελικά πιστεύουμε και ενδιαφέρον και αποτέλεσμα.

Παρακάτω θα ενημερωθείτε όσο πιό λεπτομερώς μπορούμε για το τί έλαβε χώρα. Σας παρουσιάζουμε κατ’ αρχήν την εισήγηση – ομιλία του Προέδρου  της Ένωσής μας, κύριου Κουκουμέλη.

ΟΜΙΛΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΝΩΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ ΜΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ, ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ

Αγαπητοί κυρίες και κύριοι, καλησπέρα σας.

Σας ευχαριστούμε για την σημερινή σας παρουσία. Σας καλωσορίζω εκ μέρους της Ένωσής μας, κ.κ. υποψήφιοι Δήμαρχοι, κ.κ. Διευθυντές  και Προϊστάμενοι Π.Ε. & Δ.Ε., και φυσικά όλους τους Διευθυντές και δασκάλους είτε Π.Ε. είτε Δ.Ε., και όλους όσους από εσάς, με θεσμική ή μη ιδιότητα, παρευρίσκεστε εδώ σήμερα και μας τιμάτε. Όλοι ή οι περισσότεροι τουλάχιστον, είμαστε γονείς!

Η ένωση γονέων επαναδραστηριοποιήθηκε πριν 2 χρόνια, και το γεγονός αυτό, θέλουμε να πιστεύουμε, είχε αρκετά θετικά αποτελέσματα, γιατί όσα θέματα έπεσαν στην αντίληψή μας, ή μας γνωστοποιήθηκαν και πήραμε θέση, φέραμε και αποτέλεσμα. Σχεδόν σε όλα.

Σε όσα μείναμε ή μας άφησαν απλά μακριά, υπηρεσιακοί φορείς, αλλά και Σύλλογοι Γονέων υπαρκτοί αλλά ανενεργείς ουσιαστικά, κάτι που προσωπικά θεωρώ ότι είναι έλλειμμα ευθύνης…, απέναντι στα παιδιά τους και τα σχολεία τους, επιτρέψτε μου να πω,. εκεί δυστυχώς δεν είχαμε συμμετοχή… και ίσως δεν επετεύχθη και το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 Ο Καλλικράτης λοιπόν, μέσα στις άλλες αρμοδιότητες, εκτός από περισσότερο χρήμα, που παραχωρεί στους Ο.Τ.Α., (από πού θα μου πείτε), παραχωρεί και τον πλήρη σχεδόν έλεγχο των σχολείων.

Στην ουσία δηλαδή θα δούμε στο εγγύς μέλλον, Δήμους που θα έχουν σκύψει, στο γενικότερο πλαίσιο της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των ορίων τους, και θα έχουν οργανωμένα και σύγχρονα σχολικά κτήρια και σχολικά συγκροτήματα, και άλλους που στο γενικότερο πάλι, πλαίσιο αδιαφορίας ή αδυναμίας, ίσως, θα έχουν υποβαθμισμένα σχολεία και κατά συνέπεια, υποβαθμισμένη νεολαία.

Με ότι καλό ή κακό αντιστοίχως αυτό συνεπάγεται, όπως καταλαβαίνετε, …από την αντίστοιχη στάση τους, για τα παιδιά – μαθητές – δημότες τους.

Άρα η ευθύνη πιστεύουμε πώς είναι ιδιαίτερα μεγάλη και γι αυτό άλλωστε κάνουμε κι αυτή την ημερίδα.

Για να μην μακρυγορούμε, ο σκοπός της εκδήλωσης αυτής είναι η τοποθέτηση και ενημέρωση, από μέρους μας, των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα σχολεία μας, κατηγοριοποιημένα, στη συνέχεια την αναφορά στις προτάσεις μας, μια αρχική «προγραμματική», αν θέλετε, τοποθέτηση των υποψηφίων Δήμαρχων και μίας όσο το δυνατόν ενδελεχούς συζήτησης.

Τα στοιχεία μας τα έχουμε συλλέξει κατά πρώτον, από Ερωτηματολόγιο που  διανείμαμε στους γονείς των σχολείων και τους διευθυντές τους, ….όσοι ευαρεστήθηκαν και μας απάντησαν, (εννοώ και από γονείς και από εκπαιδευτικούς…., ειδικά από τους δεύτερους υπήρξαν και αρκετές αντιδράσεις του στυλ, …ποιοί είναι αυτοί και τι ζητάνε, και με ποιο δικαίωμα, κλπ…,)

και κατά δεύτερο, μετά από πολλές συζητήσεις και κάποιες αντιπαραθέσεις, …τελικά, μεταξύ των εμπλεκόμενων πυλώνων, Εκπαιδευτικοί – Γονείς – Ο.Τ.Α

Τα στοιχεία αυτά αναφέρονται μόνο στον μέχρι τώρα Καποδιστριακό Δήμο.

Δυστυχώς δεν έχουμε καμία επαφή  με γονείς από τους δύο  ορεινούς δήμους που  συνενώνονται με το Δήμο Σικυωνίων, παρότι ενημερώσαμε και τα σχολεία τους, αλλά να είστε σίγουροι ότι θα έχουμε σίγουρα στο άμεσο μέλλον και επαφές και συνεργασία.

Ας περάσουμε λοιπόν στο δια ταύτα.

  1. ΑΣΦΑΛΕΙΑ.

1.1             Σχολικοί τροχονόμοι, (όχι απαραίτητα εθελοντές βάσει του Ν.2817/00, άρθρο 14, παρ.45, εδάφιο α), όπου διορίζονται εθελοντές σχολικοί τροχονόμοι με την αμοιβή των 176 €, αλλά από υπάλληλους του Δήμου. (Εδώ υπάρχει κενό ασφάλισης). Σχολικός Φύλακας υπάρχει το νομικό πλαίσιο, (Π.Δ. 164/04, Ν.3491/06, άρθρο 16, Ν.3613/07 άρθρο 27), αλλά …ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!

1.2             Σήμανση οδών σε σημεία που να είναι ορατά και ευδιάκριτα από τους οδηγούς οχημάτων, διαβάσεις με έντονη και επί μακρόν διαγράμμιση, φανάρια και πεζοδρόμια όπου  δεν υπάρχουν και με πρόσβαση για Α.Μ.Ε.Α.

1.3             Αίτημα στο Υπ. Προστασίας του Πολίτη, για ενίσχυση του προσωπικού του Αστ. τμήματος Κιάτου, και ενεργοποίησή του, για καλύτερη αστυνόμευση των χώρων των σχολικών κτηρίων.

1.4             Ηλεκτροφωτισμός σε όλα τα σχολικά κτήρια κατά τη διάρκεια της νύκτας. (Υπάρχουν και φωτοβολταϊκοί προβολείς). (Τα προαύλια λειτουργούν ως χώρος άθλησης και εκτόνωσης των παιδιών κάθε ηλικίας που γειτονεύουν με αυτά, χωρίς ασφάλεια).

1.5             Επισκευές σε επικίνδυνα για τους μαθητές σημεία των σχολείων μας, δημιουργία άμεσα, προσβασιμότητας για Α.Μ.Ε.Α.

1.6             Επισκευές και εργασίες συντήρησης σε όλα τα σχολεία και άμεσα και όχι κατ’ επιλογή.

1.7             Δημιουργία μόνιμου μικτού τεχνικού συνεργείου, για την αντιμετώπιση των επισκευαστικών προβλημάτων.

Προς ενημέρωση όλων των παρευρισκομένων, η κάθε είδους συντήρηση και οι επισκευαστικές ανάγκες των σχολείων και η διευθέτησή τους, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ!!!

  1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ.

2.1            Πάγιο αίτημά μας είναι η πληρωμή των Δ.Ε.Η., Δ.Ε.Υ.Α.Σ. από τον προϋπολογισμό του Δήμου και ειδικά από τους κωδικούς που πληρώνονται οι αντίστοιχοι λογαριασμοί και για τα υπόλοιπα Δημοτικά κτήρια, και όχι με κόψιμο από την Δημοτική επιχορήγηση (;) ή το επισκευαστικό κονδύλι, ή από την πίστωση μέσω Κ.Α.Π. των σχολικών επιτροπών. (Αυτό συμβαίνει σε όλους τους δήμους σχεδόν, με απόφαση Δ.Σ.)

2.2            Και μια και αναφέρθηκα στα Κ.Α.Π., αυτές οι πιστώσεις έρχονται ανά τρίμηνο, και όχι πάντα, βάσει των (Άρθρο 25, Ν.1828/89 και Ν.1892/90, άρθρο 113, παρ.6),  και είναι πάντα λιγοστά τα ποσά σε σχέση με τις λειτουργικές ανάγκες της κάθε σχολικής επιτροπής.

Θα αναφερθώ αποσπασματικά στους δύο αυτούς νόμους, και μόνο για τα σημεία που άπτονται των σχολείων.

Το άρθρο 25, του Ν.1828/89 αναφέρεται στα έσοδα των δήμων και λέει:

  1. Τα τακτικά έσοδα των δήμων είναι αυτά που προέρχονται από:

α)Θεσμοθετημένους υπέρ αυτών πόρους…..  ( Σημείωση: Δ.Φ., Δ.Τ., κλπ)

       3.    Οι κεντρικοί αυτοτελείς πόροι (Κ.Α.Π.) των δήμων προέρχονται από τις παρακάτω πηγές εσόδων :

       α) Φόρο εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων….

Από αυτούς τους πόρους τα 2/3 εγγράφονται στον τακτικό προϋπολογισμό και διατίθενται για γενικές δαπάνες του δήμου. Στους  πόρους αυτούς συμπεριλαμβάνονται και οι χρηματοδοτήσεις προς την τοπική αυτοδιοίκηση για τη λειτουργία σχολείων από το Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ.

Η παρ. 6, του άρθρου 113 του Ν.1892/90 λέει:

6.β      Από τους Ο.Τ.Α. διατίθεται το 12% των 2/3 της επιχορήγησης της περίπτωσης α) της παρ.1. του άρθρου 25 του Ν.1828/89, για λειτουργικές δαπάνες των σχολείων και επισκευή ή συντήρηση σχολικών κτηρίων.

Επίσης,

Ο φόρος των ηλεκτροδοτούμενων χώρων (Ν.1080/80), όπως διαμορφώνεται εκάστοτε, μπορεί να προσαυξάνεται, με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, περαιτέρω μέχρι 25% προκειμένου το πρόσθετο αυτό ποσό να διατίθεται αποκλειστικά για την ενίσχυση των κονδυλίων λειτουργικών δαπανών και συντήρησης σχολείων.

ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΟΝΕΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!

Ενημερωτικά από τους Κ.Α.Π. τα σχολεία μας πήραν

2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
56915 56915 76678 81373 74701 116200 42570
56915 102203 79178 80773 107900 92000 51083
56915 157357 162747 86857 107900 30666  
56915         30666+30666  
227660 316475 318603 249003 290501 300200  

 

2.3             Ζητάμε λοιπόν τα παραπάνω, και αν δεν φτάνουν, έκτακτες επιχορηγήσεις από τον προϋπολογισμό του Δήμου, έτσι ώστε να είναι βιώσιμα, καθαρά και λειτουργικά τα σχολεία μας. Πέρυσι είχαμε ζητήσει να εγγραφούν στον Προϋπολογισμό του Δήμου 500.000 €, για τις επισκευαστικές ανάγκες, με έγγραφό μας προς τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών. Εγκρίθηκαν όπως και το 2009, 25.000 €, και τώρα βγήκαν άλλα 25. 000 € κατά πληροφορίες, έγκυρες πλέον, και η διάθεσή τους είναι υπό μελέτη!!!

Ας μου πει κάποιος αν αυτά τα ποσά φτάνουν για τις ανάγκες των 25 Καποδιστριακών Σχολείων, γιατί είμαστε άνθρωποι που έχουμε τελειώσει τουλάχιστον το Δημοτικό και 25.000 διά 25 = 1000/ ανά σχολείο!! Και ερωτώ :

Μήπως είναι πλεονεξία από μέρους μας να ζητάμε περισσότερα;

Να σας το θέσω αλλιώς.

Ζητάμε αυτά που δικαιούνται τα σχολεία μας και τα παιδιά μας!

 

  1. 3.     ΚΤΗΡΙΑΚΟ, ΝΕΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΑΛΙΩΝ.

 

Μετά από έρευνα που κάναμε στην υποεπιτροπή της ΔΕΠ, και με τα στοιχεία που συλλέξαμε το ποσοστό αύξησης του μαθητικού δυναμικού είναι 2% – 4% ετησίως. Αυτό μεταφράζεται σε 25 – 50 νέους μαθητές ετησίως, δηλαδή 1-2 αίθουσες ανά έτος.

Άρα χρήζει άμεσου χωροθετικού προγραμματισμού η ίδρυση νέων σχολικών κτηρίων, τόσο στο Κιάτο, όσο και κάποια υπό την μορφή μητροπολιτικού πυρήνα σε ημιορεινή – ορεινή περιοχή.

Χρήζουν απαραίτητα και άμεσα προσθήκες σε αίθουσες όλα τα σχολεία, έτσι ώστε να γίνουν τα σχολεία που πρέπει, και να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του αύριο και όχι του τώρα! (Αίθουσες πολλαπλών χρήσεων, εργαστήρια πληροφορικής, εικαστικών, θεάτρου, κλπ)

Και όπως αναφέρουμε στον πίνακα επιθυμούμε την ίδρυση Ειδικών Σχολείων δεξιοτήτων.

Η κατασκευή αθλητικών εγκαταστάσεων που περιμένουμε από τότε που εγώ ήμουν μαθητής που Χάθηκε;

Η κόρη μου θέλει να κάνει στίβο, ο γιός σας κολύμβηση, που;

Στις καφετέριες είναι η απάντηση και στο διαδίκτυο, στο facebook , κ.α.

Εδώ λοιπόν οι Διοικούντες – και εννοώ Δήμο και διευθύνσεις Π.Ε. και Δ.Ε. – έχουν ξεχάσει κάτι πολύ σημαντικό. Τι;

Υπάρχει, ο Ο.Σ.Κ.Α.Ε.,  το Ε.Σ.Π.Α. και ίσως υπό συνθήκες – που θα δημιουργήσουμε κατάλληλες – και τα Σ.Δ.Ι.Τ. (Αναφορά σε αυτά).

Ο Ο.Σ.Κ.Α.Ε. το μόνο που ζητά είναι ένα οικόπεδο και μία αρχική μελέτη και παρέχει 5 διαφορετικών τύπων κατασκευές, μέχρι και βιοκλιματικά και φιλικά προς το περιβάλλον σχολικά κτήρια. (Εγώ προσωπικά έδωσα cd με τι ζητά – μελέτες, διαδικασία, κλπ και τι προβλέπει ο Ο.Σ.Κ.Α.Ε., στις Τ.Υ. του Δήμου και στον πρόεδρο της Δ.Ε.Π.).

Είδατε κάποια κίνηση;

 

Έχουμε ζητήσει την παραχώρηση χρήσης του παλιού Σιδηροδρομικού Σταθμού Κιάτου, που είναι παραδομένος σε κάθε λογής «εκδηλώσεις» από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, με κοινοποίηση μέχρι το Υ.Π.Δ.Β.Μ.Θ. Το θέμα το οποίο ήταν και το μόνο που προωθήθηκε στο Δ.Σ. από την ΔΕΠ τα τελευταία δύο χρόνια, δεν συζητήθηκε!

 

Έχουμε ζητήσει την ενημέρωσή μας, όπως δικαιούμαστε, για την υπάρχουσα περιουσία του Δήμου με έγγραφό μας, από τον Απρίλιο για να δούμε αν πληρούν προϋποθέσεις για σχολεία, κληροδοτήματα, κλπ και κατά παράβαση του νόμου δεν έχουμε λάβει καμμία απάντηση!!

 

Έχουμε την ιδιοκτήτρια του ακινήτου δίπλα στο 1ο Δημοτικό η οποία πρίν λίγα χρόνια, είχε εκφράσει την επιθυμία να το χαρίσει στο Δήμο ή και να το πουλήσει έναντι λογικού, μικρού αντίτιμου. Είναι φιλέτο όμως το εποφθαλμιούν πολλοί οικονομικά εύρωστοι συμπολίτες μας και για αυτό παραμένει ως έχει, …«διατηρητέο» .

 

 

  1. 4.     ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ.

Και τώρα,

Αφού φτιάξαμε τα σχολεία, έ να μην τα εξοπλίσουμε;

Αγαπητοί φίλοι,

Όλα μα όλα τα σχολεία έχουν ελλείψεις υλικοτεχνικής υποδομής, πού μέχρι τώρα τα περισσότερα καλύπτονται, ελλιπώς, από τις Σχολικές Επιτροπές και τους Συλλόγους Γονέων.

Καιρός είναι να αναλάβει το μεγάλο μερίδιο ευθύνης του και ο Δήμος. Να εξεύρει τις πιστώσεις εκείνες που θα δώσουν άλλη ώθηση στον τρόπο μάθησης και διδασκαλίας.

Τον τρόπο τον ξέρουμε και μπορούμε και θέλουμε να συνδράμουμε.

Τα χρήματα δεν έχουμε. Ή μάλλον τα χρήματα τα έχουμε ήδη καταβάλλει και συνεχίζουμε να τα καταβάλλουμε, (βλ. ΚΑΠ, Δ.Φ., Δ.Τ.), αλλά δεν αξιοποιούνται!

  1. 5.     ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ.

Είναι λυπηρό να υπάρχουν κάδοι γεμάτοι σκουπίδια έξω από σχολεία.

Είναι λυπηρό να μην υπάρχει η ευαισθησία από το Δήμο και τις διευθύνσεις του για καθαρά σχολεία. (Αποκομιδή απορριμμάτων, γκράφιτι, χόρτα, κλπ).

Και πάλι έχουμε παρατηρήσει ότι εμπλέκονται σε κάποια σχολεία άμεσα, και επιλεκτικά, ενώ σε κάποια άλλα σχολεία, μετά από πολλές οχλήσεις.

(Τα παιδιά μας και τα σχολεία δεν πρέπει να γίνονται οι αποδέκτες της όποιας αντιπαράθεσης, υπηρεσιακής, πολιτικής, ακόμα – ακόμα και προσωπικής).

Και κάτι πολύ σημαντικό.

ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΦΘΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, εν είδη παιχνιδιού ή εκτόνωσης ορμονών λόγω ηλικίας. Εδώ ευθύνη έχουμε εμείς πρώτα ως γονείς και σίγουρα οι διευθύνσεις των σχολείων και οι επιτηρητές κατά τον κανονισμό εκπαιδευτικοί. (Βουλωμένες τουαλέτες, σπασμένα είδη υγιεινής, κλπ)

Και το σημαντικότερο. Η έξαρση των ναρκωτικών και ή έξαρση του ρατσισμού (που απορρέει κατά βάσει από την οικογένεια και την κοινωνία που ζούμε) και των συμμοριών μεταξύ των μαθητών, ιδιαίτερα στα σχολεία της Δ.Ε.

Που είναι η επιμόρφωση, η ενημέρωση και η βοήθεια στους έφηβους και στις οικογένειές τους;

Το Κέντρο Νέων Δήμου Σικυωνίων, το οποίο με πολύ κόπο στήθηκε από το Κέντρο Νέων Κορινθίας και λειτούργησε στη ΔΕΑΠΑΣ στο διάστημα 2006 – 2008, γιατί άραγε το έκλεισε η απερχόμενη δημοτική αρχή;

Χωρίς συνοδευτικές υπηρεσίες πληροφόρησης, ενημέρωσης και στήριξης εφήβων και γονέων, πως θα μπορέσουμε να παρέμβουμε σαν κοινωνία, έτσι ώστε να εξαλειφθούν τέτοιες στρεβλές και παραβατικές συμπεριφορές;

  1. 6.     ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.

 Όσον αφορά τέλος τους εκπαιδευτικούς και τις Διευθύνσεις τους, επιθυμούσαμε και επιθυμούμε συνεργασία.

Πρέπει να καταλάβουν, ότι είμαστε αυτοί που τους προσφέρουμε δουλειά και τους  εμπιστευόμαστε  την μόρφωση και κομμάτι της διαπαιδαγώγησης και κοινωνικοποίησης  

των παιδιών μας, και άρα έχουν μέγιστη ευθύνη.

Έστω αν έχουν κουραστεί ή απογοητευτεί λόγω και των περικοπών στη μισθοδοσία τους, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ στο 100% ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ.

Πολλές φορές δεν φταίνε μόνον οι εκπαιδευτικοί, αλλά κι εμείς οι γονείς, που δεν δραστηριοποιούμαστε στα σχολεία μας και δεν έχουμε λόγο, αντίλογο, θέσεις και προτάσεις, στοιχειοθετημένες και στοχευμένες.

«Όλα είναι θέμα Παιδείας», ήταν το μότο του προηγούμενου Υπουργού και πρέπει πραγματικά να δούμε, το «πρώτα ο μαθητής», το μότο της τωρινής Υπουργού.

Τα βαρύγδουπα λόγια όμως συνήθως παραμένουν λεζάντες εντυπωσιασμού.

Οι πράξεις είναι αυτές που δημιουργούν πεδία ανάπτυξης, πνεύματος, πολιτισμού, κοινωνικότητας και προόδου!

Στο Ερωτηματολόγιό μας γίναμε αποδέκτες πολλών παραπόνων και θέσεων.

Ενδεικτικά επιτρέψτε μου να αναφερθώ σε μία ερώτηση, η οποία χαρακτηριστικά εκφράζει το γενικότερο Νεοελληνικό γίγνεσθαι.

Όπως είδατε είχαμε μία ερώτηση που ζητάγαμε από όλους να γίνουν τα σχολεία μας κέντρα πολιτισμού και να ξεφύγουν από το αυστηρά διδασκαλικό οργανόγραμμα μετά τις ώρες διδασκαλίας. ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΝ!!!

Αλλά αρκετά μίλησα εγώ, ….σε αυτό το σημείο, μετά και την ενημέρωση αυτή, κύριοι υποψήφιοι, θα θέλαμε να μας τοποθετηθείτε ως αυριανοί Δημοτικοί άρχοντες, για τα πλάνα σας για το μείζον θέμα της Παιδείας στον Δήμο μας στο όλον.

Και μετά να περάσουμε σε συζήτηση και ερωτήσεις από τους παρευρισκόμενους, που έχουν θεσμική ιδιότητα, αλλά και από τους γονείς πού είναι και οι εν δυνάμει ψηφοφόροι σας.

Ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας.

Advertisements

Σχολιάστε »

Δεν υπάρχουν σχόλια.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

Αρέσει σε %d bloggers: